درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من قصد دارم این وبلاگ را پر از مطالب داغ کنم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 2849
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تکنولوژی روز دنیا
سلام از امروز به بعد این وبلاگ به وبلاگ تکنولوژی روز دنیا تغیر یافت!
شنبه 11 آذر 1391برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

به گزارش جی اس ام شرکت خودروسازی جنرال موتورز اعلام کرده که از دستیار صوتی اپل یا همان Siri در سیستم کنترل دو مدل از ماشین‌های خود در سال ۲۰۱۳ بهره خواهد برد. این مدل‌ها شورولت Spark و Sonic LTZ و مدل‌های RS …



ادامه مطلب ...


 

 

اسمارت فون Meizu MX2 امروز رسما معرفی شد. در این اسمارت فون از چیپ ست جدید MX5S استفاده شده که دارای ۴ هسته سی پی یو Cortex-A9 می باشد.
در ساخت آن از فرایند تولید ۳۲nm بهره گرفته شده است. …



ادامه مطلب ...


 

 

ظاهرا بدنه آلمونیومی و زیبای اسمارت فون آیفون ۵ اپل در برابر برخوردها و تماس ها بسیار زود خراشیده می شود و این موضوعی است که باعث شکایت بعضی از دارندگان این اسمارت فون نیز شده است. اما براستی این …



ادامه مطلب ...


شنبه 11 آذر 1391برچسب:, :: 16:37 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

 

آیتونز یکی از محبوب ترین نرم‌افزارهای پخش موسیقی، در حال حاضر است و سرانجام پس از تعویق‌های بسیار، ساعتی پیش اپل نسخه ۱۱ این برنامه پرطرفدار را جهت دانلود بر روی سایت خود قرار داد.

در نسخه جدید، رابط …



ادامه مطلب ...


 هندی ها به خوبی دنبال استفاده از مزایای دنیا فناوری هستند و در این راه تلاش می کنند تا تکنولوژی را در اختیار قشر کم درآمد نیز قرار دهند. به همین خاطر حالا تبلت Aakash 2 را وارد بازار می …



ادامه مطلب ...


 در هلند، دیروز روز خوبی برای شرکت اپل و روز بدی برای سامسونگ بود. به گفته IDG News Service یک دادگاه هلندی دیروز دستور داد تا فروش بعضی از دستگاه های گلکسی سامسونگ در این کشور ممنوع شود. اما دلیل …



ادامه مطلب ...


 باتری که برروی اسمارت فون یا فبلت گلکسی نوت ۲ سامسونگ قرار دارد، به نظر کافی می رسد. باتری ۳۱۰۰mAh آن می تواند انرژی لازم و شاید کافی برای استفاده کاربر در طول روز را فراهم آورد، اما اگر شما …



ادامه مطلب ...


 

 اخیرا اخبار زیادی مبنی بر ارائه صفحه نمایش‌های قابل انعطاف از طرف سامسونگ به گوشی می‌رسد.

 م اکنون اخبار جدیدی به گوش می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در سال آینده ارائه کند و سامسونگ رهبر این گونه صفحات نمایش شود.…



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 20:42 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمه SMS ، Send ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.


این ترفند بر روی گوشی های نوکیا تست شده است در نتیجه روش آن بر روی این گوشی توضیح داده میشود ، اما امکان این کار در گوشی های دیگر نیز به روش هم شکل وجود دارد چرا که به سادگی میتوان SMS ارسال شده را متوقف کرد:

در صورتی که دکمه Send را زده اید ، ابتدا SMS شما به قسمت Outbox گوشی میرود ، در این مرحله ، SMS همچنان روی گوشی شماست و به شبکه ارسال نشده است و وضعیت آن Sending است. در نتیجه کافی است دکمه Power گوشی را زده و Switch off را انتخاب کنید تا گوشی کاملأ خاموش شود!
حال در صورتی که گوشی را مجددأ روشن کنید و به قسمت Messaging و Outbox بروید ، SMS خود را میبینید که به حالت Deferred درآمده ، یعنی برای ارسال به تعویق افتاده است و در آخرین مرحله متوقف شده و برای طرف مقابل ارسال نشده است.
حالا میتوانید با زدن دکمه SMS ، Options متوقف شده را با انتخاب Delete برای همیشه پاک کنید. یا حتی اگر دلتان خواست ، در زمان دیگری آن را با انتخاب Send مجددأ ارسال کنید.

 

 

+ نوشته شده در  جمعه سیزدهم اردیبهشت 1387ساعت 18:47  توسط حامد  |  آرشیو نظرات آرشیو نظرات

نحوه پرداخت الکترونيکي قبوض تلفن همراه

نحوه پرداخت الکترونيکي قبوض تلفن همراه

بنا به اعلام شرکت ارتباطات سيار شرايط عمومي پرداخت الكترونيك قبوض به اين شكل است كه مشتركان بايد در يكي از بانك‌هاي كشور حساب بانكي داشته باشند (در برخي از بانك‌ها نوع حساب تفاوت نمي‌كند ولي در برخي از بانك‌ها فقط حساب‌هاي كارت مورد قبول است). 

بر اساس اين اطلاعيه مشتركان ‌بايد دو رمز پرداخت غير حضوري را از طريق تكميل فرم ثبت نام در شعبه‌اي كه در آن حساب دارند دريافت كنند. در برخي از بانك‌ها كه اين خدمات را بر روي حساب كارت ارايه مي‌دهند اين دو رمز به همراه كارت به مشتري داده مي‌شود و يا مشتري مي‌تواند رمز دوم خود را از دستگاه‌هاي خود پرداز دريافت كند. 

فقط قبوضي كه در آن‌ها عبارات شناسه قبض و شناسه پرداخت به همراه ارقام آن‌ها درج شده باشند،‌ در پايانه‌هاي غير حضوري بانك‌ها قابل پرداخت هستند. 

بنا بر اعلام كليه‌ي پايانه‌هاي الكترونيك پرداخت قبوض، در پايان عمليات شماره‌اي را به عنوان شماره پيگيري به مشتري اعلام مي‌كنند. جهت اطمينان از پرداخت قبض مورد نظر مشتري شماره پيگيري را در قبض خود درج كنند و در برخي از بانك‌ها پس از 24 ساعت و در ساير بانك‌ها بلافاصله مي‌تواند با ورود اطلاعات شماره پيگيري از پرداخت شدن قبض خود اطمينان حاصل كند. 

جهت جلوگيري از پرداخت مجدد قبض توسط ساير اعضاي خانواده بهتر است مشتري تاريخ و نحوه‌ي پرداخت قبض خود را به همراه شماره پيگيري بر روي قبض بنويسد و همواره قبض را نزد خود نگهداري كند. 

بر اساس اعلام شركت ارتباطات سيار در مواردي كه مشتري به دلايل مختلف نياز به پرداخت قبض خود در شركت‌هاي خدماتي داشته باشد با دريافت صورت حساب بانكي خود و ارايه‌ي آن به همراه قبض پرداخت شده به شركت خدماتي مورد نظر مي‌تواند اين كار را انجام دهد. 

نحوه‌ي پرداخت از طريق تلفن‌بانك:

مشتري بايد با شماره تلفن تلفن‌بانك مورد نظر خود تماس بگيرد (تلفن مشتركان بايد مجهز به سيستم Tone باشد) و پس از شنيدن پيام‌هاي اوليه، مشتري،‌ شماره حساب و رمز اول خود را وارد كند و پس از شنيدن راهنمايي‌هاي اپراتور وارد مرحله پرداخت قبض مي‌شود و رمز دوم خود را وارد مي‌كند. 

بنابر اعلام سپس به درخواست اپراتور، شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبض خود را وارد مي‌كند و پس از شنيدن پيام اپراتور در مورد نوع و مبلغ قبض خود را از طريق كليد اعلام شده توسط اپراتور عمليات خود را تاييد مي‌كند و سيستم، مبلغ مورد نظر را از حساب مشتري كسر نموده و شماره پيگيري را به مشتري اعلام مي‌كند. 

نحوه‌ي پرداخت از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز: 

مشتري با قرار دادن كارت و رمز خود در دستگاه‌ها،‌ منوي پرداخت قبوض را انتخاب مي‌كند و مي‌تواند در دستگاه‌هاي خودپرداز مجهز به باركد خوان، با انتخاب گزينه‌ي پرداخت از طريق باركد خوان،‌ باركد مندرج در قبض خود را به دستگاه نشان دهد. دستگاه شناسه قبض و نوع قبض و مبلغ قبض را جهت اخذ تاييد از مشتري به او نشان مي‌دهد. 

نحوه‌ي پرداخت قبوض از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي: 
مشتري با ورود كارت در دستگاه POS و انتخاب گزينه‌ي پرداخت برروي دستگاه، اقدام به انتخاب نوع قبض مي‌كند. سپس شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد مي‌كند؛ دستگاه مبلغ را مشتري نمايش خواهد داد. با تاييد مشتري،‌ دستگاه رمز را درخواست كرده و در انتها به مشتري رسيد مي‌دهد. 

نحوه‌ي پرداخت قبوض از طريق اينترنت: 

مراجعه به سايت www.pec.ir انتخاب گزينه‌ي "پرداخت قبض‌ها"،‌ انتخاب گزينه‌ي "قبض تلفن همراه"، " شناسه قبض " و‌ " شناسه پرداخت" را كه بر روي قبض تلفن همراه درج شده است،‌ در قسمت‌هاي مربوطه وارد كند. 

بر اساس اين گزارش در صورت وارد كردن پست الكترونيك،‌ كد پيگيري پرداخت قبض، ارسال مي‌گردد و با كليك بر روي دكمه " ارسال " مبلغ قابل پرداخت نمايش داده مي‌شود. 

پس از اطمينان از صحت مبلغ قابل پرداخت، بايد‌ بر روي دكمه "ورود جهت پرداخت" كليك شود و پس از كليك بر روي اين دکمه صفحه مربوط به اطلاعات كارت ظاهر مي‌گردد، ‌در اين قسمت با وارد كردن اطلاعات كارت خود و تاييد آن، مبلغ مورد نظر از حساب كارت شما كسر و قبض مربوطه پرداخت مي‌شود. 

بنا بر اعلام جهت تهيه "رمز اينترنتي كارت" و "رمز دوم (cvv2 )"،‌ فرد مي‌تواند به واحد ارتباط با مشتريان در محل شركت، وب سايت شركت و يا با هر يك از شعب منتخب بانك پارسيان كه مجهز به سيستم مكانيزه پاسخ گويي مي‌باشند، مراجعه كند و پس از تكميل صفحه مربوط به اطلاعات كارت و كليك بر روي گزينه "پرداخت"، "كدپيگيري" نمايش داده مي‌شود؛ فرد بايد كد پيگيري را جهت پيگيري آتي نزد خود نگهداري كند. 

بر اساس اين اطلاعيه افرادي كه داراي كارت بانك نيستند، با مراجعه به شعب بانك پارسيان و خريد كارت پرداخت اينترنت پارسيان در مبلغ مورد نظر مي‌توانند نياز خود را جهت پرداخت اينترنت قبوض برطرف كنند. 

در اين اطلاعيه همچنين اسامي پايانه‌هاي غيرحضوري فعال بانك‌ها در زمينه‌ي پرداخت غير حضوري قبوض به اين شرح اعلام شده است: بانك اقتصاد نوين، كشاورزي، تجارت، پارسيان، توسعه صادرات، سامان، صادرات، كشاورزي، مسكن، ملت و ملي. 



 برنامه اجرایی تلفنهای همراه هوشمند به واسطه نواختن یک موسیقی ملایم که روی ذهن در حال خوابیدن تأثیر می گذارد، شما را به داشتن یک خواب راحت و رویا دیدن در طی این خواب دعوت می کند.

مهر: این برنامه اجرایی تلفنهای همراه هوشمند به واسطه نواختن یک موسیقی ملایم که روی ذهن در حال خوابیدن تأثیر می گذارد، شما را به داشتن یک خواب راحت و رویا دیدن در طی این خواب دعوت می کند.

کاربران می توانند براساس تنظیمات فراهم شده در این برنامه یک فضای آرامش بخش روستایی، ماجراهای دراماتیک، خیابانهای شلوغ و پرازدحام را انتخاب کنند.

درحالی که ممکن است این صدا به نظر طرح شوم شخصیت یک فیلم علمی تخیلی باشد، اما ریچارد وایزمن که به توسعه این برنامه کمک کرده اعتقاد دارد این برنامه می تواند به افرادی که از ناهنجاری های خواب یا افسردگی رنج می برند، کمک کند.

این روانشناس دانشگاه هرتفوردشایر در نظر دارد هزاران فایل موسیقی ضبط شده از سوی کاربران این برنامه را به عنوان بخشی از یک آزمایش گسترده برای جشنواره بین المللی علمی ادینبورو جمع کرده تا به چگونگی تأثیرگذاری روی رویای افراد پی ببرد.

کاربران آی فون از امروز می توانند این برنامه اجرایی با عنوان " خواب: روشن" (Dream: ON) دانلود کنند، قرار است نسخه اندروید آن نیز اواخر امسال ارائه شود.

کاربران پیش از رفتن به رختخواب می توانند زمانی که می خواهند بیدار شوند را و سناریو ایده آل خود را انتخاب کنند، سپس تلفن خود را روی تشک و نزدیک به سر خود قرار می دهند و برنامه از یک حسگر حرکتی برای تعیین زمان رویا دیدن فرد استفاده می کند.

در طول شب ما از چرخه هایی عبور می کنیم که از سه مرحله خواب تشکیل شده است، اما در خواب عمیق و سبک دو مرحله اول در رختخواب بی قرار هستیم، اما در طول حرکت سریع چشم یا REM که زمان ویژه رویا دیدن است، مغز جسم را بی حس می کند تا حرکت نکرده و به خود صدمه نزنیم. این برنامه منتظر می ماند تا آخرین دوره خواب REM پیش از زمان بیدار شدن رخ دهد و پس از آن موسیقی ویژه خود را پخش می کند.

زمانی که این خواب به پایان رسید برنامه کاربر را در عرض یک دقیقه بیدار می کند تا شانس به یاد داشتن رویا را افزایش دهد. از کاربر خواسته می شود که رویای خود را ثبت کرده و توصیفی از آن در پایگاه داده های آنلاین ارائه کند. 


پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 20:15 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

بخش تحقیقات مایکروسافت فناوری جدیدی را توسعه داده است که سیستم چند لمسی تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها را به خارج از نمایشگر و به روی هر سطحی منتقل می کند.

 

لابراتوارهای بخش تحقیقات مایکروسافت با بازنگری ایده قدیمی صفحه کلید لیزری یک مفهوم آینده نگرانه جدید را ارائه کرده اند که نه تنها می تواند صفحه کلید را به روی هر سطحی منتقل کند بلکه به خاطر پیچیدگیهای سیستم Kinect می تواند به نتایج بسیار جالب تری دست یابد.

این سیستم جدید که OmniTouch نام دارد دارای یک پروژکتور است که بر روی شانه نصب می شود و می تواند تداخل چند لمسی را بر روی هر نوع سطحی بازتولید کند.

همچنین این سیستم مجهز به یک دوربین ویدیویی مینیاتوری است که لمسها، حالات اشاره و جابجایی ها را نشان دهد.

OmniTouch با هر فضایی سازگار می شود و کف دست، بازو، دیوار، میز، تخته سیاه، دفترچه یادداشت و ... را به یک نمایشگر حساس به لمس تبدیل می کند.

تیم مایکروسافت استفاده از سطوح متفاوت را برای عرضه امکانات جدید و گسترس تواناییهای تعاملات پیشرفته به کاربران امتحان کردند.

OmniTouch که به معنی "لمس در هر جا" است، فناوری است که به کاربر اجازه می دهد حتی از بدن خود نیز به عنوان یک صفحه لمسی استفاده کند.

براساس گزارش وب نیوز، ایده این فناوری را "کریس هریس" یک دانشجوی دکتری مرکز Microsoft Research ارائه کرده است.

داغ کن - کلوب دات کام
 


 گوشی گالکسی نوت 2 که به‌تازگی و توسط سامسونگ معرفی شده است، بعد از حضور در خاورمیانه، در ایران نیز برای اولین بار توسط شرکت پارس سامتل عرضه مي‌شود. این گوشی که ضخامتش 9 و چهار دهم میلیمتر است یکی از باریک‌ترین گوشی‌هاي جهان محسوب مي‌شود و در ابعاد 151 در 80 میلیمتر و با وزن 183 گرم ساخته شده است.

آفتاب: نوت 2 هرچند که از همه گوشی‌هاي آندرویدی بزرگ‌تر است و از آن به‌عنوان تلفن همراهی ما بین تبلت و گوشی نام برده مي‌شود اما به راحتی در دست قرار مي‌گیرد. Galaxy Note II دارای ویژگی‌های منحصربه ‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است؛ چراکه این محصول به ایده‌هاي شما جان مي‌دهد و کمک مي‌کند تا این ایده‌ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید. عرضه این گوشی که با گارانتی پارس سامتل از ساعت 11 روز شنبه 29 مهرماه در تهران، مشهد و یزد آغاز شد با استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان روبه‌رو شد. Galaxy Note II دارای صفحه‌ای 5/5 اینچی از نوعHD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد. این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد. 

فروش این گوشی که در تهران با تشکیل صف خریداران روبه‌رو شد. در این صف طولانی بیش از 200 نفر متقاضی ایستاده بودند. سامسونگ پیش از این گفته بود به اولین خریداران این گوشی یک گوشی هوشمند به عنوان هدیه اهدا خواهد کرد. همچنین گفته مي‌شود تمامی افرادی که برای خرید این گوشی مراجعه کرده‌اند، هدایای ویژه‌اي از سوی سامسونگ دریافت کرده اند به این ترتیب که ارزش هدیه هر کدام از خریداران با توجه به نوبت آنها در صف با یکدیگر متفاوت بود. 

Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است. این محصول به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 6/1 گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایتی مجهز است و مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به همراه می‌آورد. این تلفن هوشمند به سیستم‌عامل آندروید 1/4 (Jelly Bean) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد. Galaxy Note II در سه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت‌هاي micro SD به بازار عرضه می‌شود. 

به گزارش دنیای‌اقتصاد،دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسل و با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت Full HD است که دارای یک فلش LED نیز مي‌باشد. دوربین دوم یا مکالمه هم 9/1 مگاپیکسلی است. سامسونگ در این مدل نیز مانند Galaxy S III از حسگر RGB استفاده کرده که قادر به پیدا کردن طیف کامل نور محیط است و فقط کانال سبز آن را تشخیص نمی‌دهد. به این ترتیب کارآیی آن زیر انواع نورهای مصنوعی ارتقا مي‌یابد. همچنین این گوشی با لمس قاب پشت گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق فناوری NFC را فراهم مي‌کند و امکان اشتراک با سایر دستگاه‌هاي NFC نیز وجود دارد.
 
 
 
کد مطلب : 175334


 با یک کارت شارژ ایرانسل چند گوشی را شارژ کن!!!!!!!!

با عرض سلام خدمت دوستان

ابتدا باید بگم که من این روش رو 4 بار انجام دادم و 3 بار جواب گرفتم.علت ناکامی اون یک دفعه رو هم عرض می کنم.
1_یک کارت شارژ ایرانسل می خرید.
2_یکی از دوستانتون که ایرانسل داره خبر می کنید.
3_جریان به دوستتون میگید{این کار برای این هست که اگرگوشیه دوستتون شارژ شد و گوشیه شما شارژ نشد به مشکلی بر نخورید و بتوانید پول کارت شارژو ازش بگیرید!!!!!توصیه می کنم این کار رو حتما انجام بدید}
4_شماره ی کارت شارژ رو در هر دو گوشی وارد می کنید اما کلید call رو نمیزنید.دقت کنید که شماره رو اشتباه وارد نکنید!
5_حالا هم زمان کلید call دو گوشی رو بزنید.
6_در این زمان هر دو گوشی شارژ می شود.
نکات مهم:1_بهتره این کار رو روی دو گوشیه یکسان انجام بدید و از یک مارک.{من خودم رویw810امتحان کردم.علت ناکامیم در دفعه ی اول به همین دلیل بر می گرده.}
۷_کلید callحتما باید در یک لحظه فشرده شود.وگرنه یک گوشی شارژ می شود.
۸_مراقب خود باشید که یک وقت از دست دوستتون کتک نخورید.



دستگاه‌های دیجیتال هوشمند شخصی مانند موبایل‌های هوشمند یا تبلت‌ها هر روز طرفداران بیشتری پیدا کرده و به این ترتیب تعداد کاربران آنها به سرعت در حال افزایش است.
 
دنیای‌اقتصاد: در واقع کارهای مختلفی که روزی با کامپیوترهای شخصی انجام می‌شد، حالا روی نمایشگرهای تمام لمسی تبلت‌ها و موبایل‌ها انجام می‌شود. این در حالی است که کار با شبکه‌های اجتماعی یا بازی‌ها و سرگرمی‌هاي مختلف ویژه این محصولات جذابیتی منحصر به فرد دارند که کاربران این دستگاه‌ها را به شکلی کاملا وفادار برای خودشان نگه می‌دارند و حفظ می‌کنند.

از طرفی نمی‌توان از تاثیر برنامه‌های کاربردی و اپلیکیشن‌ها بر زندگی روزمره کاربران این دستگاه‌های شخصی هوشمند به راحتی چشم پوشید. حالا دیگر تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند به یکی از ابزارهاي کلیدی و کاربردی زندگی کاربرانشان تبدیل شده‌اند و بخش قابل توجهی از زمان روزانه آنها را به خودشان اختصاص می‌دهند، تا جایی که آخرین تحقیقات انجام شده توسط موسسه Forrester در این مورد نشان می‌دهد که دست کم ۱۲ درصد از کارمندان از تبلت‌هایشان در محل کارشان استفاده می‌کنند.

بر اساس این تحقیقات بیش از یکی از هر سه دستگاه هوشمند اپل که در فصل سوم سال ۲۰۱۲ به فروش رفته، تبلت بوده است. به این ترتیب در این فصل ۱۴ میلیون آی‌پد در برابر ۹/۲۹ میلیون آی‌فون فروخته شده است. این در حالی است که با ورود تبلت‌های ارزان قیمت میزان فروش این محصولات نسبت به موبایل‌های هوشمند در حال افزایش است.


با این اوصاف است که موسسه تحقیقاتی Flurry Analytics به تازگی آماری جالب درباره رفتار کاربران تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند، سن و جنسیت آنها و حتی اینکه بیشتر از چه کاربردهايی استفاده می‌کنند و میزان استفاده آنها از اپلیکیشن‌ها منتشر کرده است.

این موسسه برای به دست آوردن این آمار و ارقام مربوط به نرم‌افزارها، ۵۰۰ میلیون تلفن هوشمند و تبلت را تجزیه و تحلیل کرده و برای بررسی سن و جنسیت هم، اطلاعات مربوط به ۳۰ میلیون کاربر را مورد بررسی قرار داده است.

این آمار نشان می‌دهند که به طور کلی سن کاربران موبایل‌های هوشمند نسبتا پایین‌تر از کاربران انواع تبلت است. بر این اساس، میانگین سنی کاربران موبایل‌های هوشمند ۳۰ ساله بوده و این میانگین برای کاربران تبلت‌ها به ۳۴ سال می‌رسد. این گزارش تحقیقاتی نشان می‌دهد که بیش از ۷۵ درصد از کاربران موبایل‌های هوشمند سنی کمتر از ۳۴ سال دارند و در مقابل بیش از ۶۶ درصد از کاربران تبلت‌ها بیشتر از ۲۵ سال سن دارند.


وقتی نوبت به بررسی تاثیر جنسیت بر کاربری این دستگاه‌ها می‌رسد، این تحقیقات نشان می‌دهند که مردها بیشتر از زن‌ها از موبایل‌های هوشمند استفاده می‌کند. این در حالی است که تعداد کاربران تبلت‌ها از نظر جنسیت تقریبا یکسان هستند. کارشناسان موسسه Flurry Analytics معتقدند از آنجا که معمولا مردها زودتر از زن‌ها به تکنولوژی‌های جدید رو می‌آورند، یکسان بودن کاربران مرد و زن در تبلت‌ها نشان می‌دهد که این محصولات در دراز مدت بازار بزرگ و پررونقی خواهند داشت.

کاربران موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها ساعات زیادی از روز را برای کار با این محصولات سپری می‌کنند. کارشناسان برای نشان دادن میزان استفاده از این محصولات، آنها را با تلویزیون که سال‌ها است بیشتر اوقات فراغت مردم را پر می‌کند مقایسه کرده‌اند. بر اساس این تحقیق انجام شده، کاربران زمان بیشتری را با تبلت خودشان سپری می‌کنند تا با موبایل‌های هوشمند. به این ترتیب میزان استفاده کاربران از تبلت‌هایشان نزدیک به استفاده از تلویزیون و حتی در بعضی شرایط بیشتر از تلویزیون است.

کاربران بیشتر از تبلت‌ها برای سرگرمی و تماشای ویدئو و فیلم استفاده می‌کنند. به همین دلیل محبوب‌ترین نرم‌افزارهای استفاده شده در تبلت‌ها مربوط به بازی‌ها، سرگرمی و نرم‌افزارهای خبری هستند. در مقابل اما محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موبایل‌های هوشمند مربوط به ارتباطات هستند. 

شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های کاربردی، سلامت و تندرستی و سبک زندگی تقریبا ۵۰ درصد استفاده کاربران از موبایل‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند، اما بازی‌ها، محبوب‌ترین‌ها در هر دو دستگاه هستند و کاربران تقریبا ۶۷ درصد از زمانی را که صرف کارکردن با تبلت می‌کنند به بازی اختصاص می‌دهند و این زمان در موبایل‎های هوشمند به ۳۹ درصد می‌رسد.کاربران موبایل‌های هوشمند در طول روز و در زمان‌های کوتاه اما به تعداد زیاد از نرم‌افزارهای گوشی خود استفاده می‌کنند. این نرم افزارها بیشتر مربوط به شبکه‌های اجتماعی هستند.
 


پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 حقیقات انجام شده نشان می‌دهند که بسیاری از شرکت‌ها قصد ندارند به این زودی‌ها سیستم‌های خود را به ویندوز ۸ ارتقاء دهند، برخی از منتقدین نیز رابط کاربری لمسی ویندوز ۸ را مناسب امور جدی و کارهای اداری نمی‌دانند. اما دلایل بسیاری برای اثبات خلاف این موضوع وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از ZoomIT، در این مقاله به بیان ۸ دلیل که ویندوز ۸ را به یک انتخاب خوب برای شرکت‌ها و انجام امور جدی تبدیل می‌کند، می‌پردازیم.

 ویندوز 8

باید توجه داشت که در دنیای امروز که فروش کامپیوترهای شخصی رو به کاهش است، نمی‌توان موفقیت ویندوز ۸ را صد در صد دانست. براساس گزارش گارنتر فروش کامپیوترهای شخصی (PC) نسبت به سال گذشته ۸ درصد کاهش یافته است. اما باز هم در این شرایط، ویندوز ۸ نکات مثبت و جذابی دارد که امیدها برای رونق بخشیدن به بازار PC را افزایش می‌دهد:

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

.گویا شرکت های بزرگی مانند گوگل و فیس بوک حاضر نیستند دست از رقابت با یکدیگر بردارند. این شرکت ها قبلاً نیز بارها وارد قلمرو تخصصی یکدیگر شده اند. اخیراً نیز خبری در وب طنین انداز شده است که فیس بوک قصد دارد موتورجستجوی خود را راه اندازی کرده و در این حوزه با گوگل رقابت کند. همانطور که می دانید، جستجو در وب تخصص گوگل است و اینکه فیس بوک تا چه اندازه در پروژه خود موفق خواهد بود، اتفاقی است که در آینده باید منتظر آن بود.

 

 

طبق اخبار منتشر شده، گروهی متشکل از 20 مهندس فیس بوک تحت رهبری یکی از مدیران (برنامه نویسان) اسبق گوگل مشغول کار روی این موتور جستجو در شبکه اجتماعی فیس بوک هستند.

هدف از طراحی این موتور جستجو، ارائه امکانات بیشتر برای دسترسی به مطالب فیس بوک و تسهیل ارتباطات افراد عنوان شده است. با توجه به اینکه فیس بوک انباره ای از داده ها و اطلاعات مختلف و متنوع درباره کاربران و سلایق و علاقمندی های آنان است (و در هیچ موتور جستجوی دیگری نیز قابل دسترسی نیست)، صاحبان این مجموعه گویا قصد دارند از این گزینه بعنوان پارامتری در برتری نسبت به همتای خود استفاده نمایند.


گوگل نیز قبلاً با ایجاد و راه اندازی شبکه اجتماعی خود تحت عنوان گوگل پلاس، پا در گلیم فیس بوک کرده بود. شبکه ای که هرچند توفیق و گسترش اولیه خود را داشته و توانسته کاربران زیادی را جذب کند اما تا رسیدن به جایگاه فیس بوک هنوز راه درازی در پیش دارد.



پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 به هر یک از ابعاد زندگی که نگاه کنیم حضور تکنولوژی را می بینیم. انواع رسانه های دیداری و شنیداری، سخت افزارها و نرم افزارها با محتواهای آموزشی جای خود را در نظام آموزشی باز کرده و در کنار مربیان تربیتی قدم بر میدارند.فراگیرانی که در خانه و محیط های خارج از مدرسه با کامپیوتر و انواع چندرسانه ای ها سروکار دارند نمی توانند زمان طولانی تنها به صحبتهای معلم توجه کنند. تکنولوژی آموزشی در اینجا به کمک مربیان آمده که بتواند به طرق مختلف آنها را در آموزش یاری دهد. 
برخی گرایشات مهم وجود دارند که چهره تعلیم و تربیت را ده تا بیست سال آینده تغییر خواهند داد که بعضی از آنها به حضور تکنولوژی در آموزش اشاره دارد و از آنها می توان ضرورت کاربرد تکنولوژی آموزشی را دریافت. از جمله این گرایشات مهم می توان موارد زیر را بیان کرد:
- حرکت روزافزون به سمت آموزش فراگیر محوری 
- افزایش تداوم در استفاده از مواد یادگیری انفرادی 
- افزایش درک اهمیت توانمندی های کلی مرتبط به زندگی واقعی
- اهمیت بیشتردادن به فرایندهای یادگیری نسبت به محتوای برنامه های درس استمرار فعالیت جهت تصریح و تبیین ماهیت بازده های یادگیری مورد نظر از قبیل تنظیم شاخص های شایستگی و تنظیم معیارهای عملکرد(مبتنی بر اهداف)
- افزایش آگاهی نسبت به غیر طبیعی بودن روشهای ارزیابی سنتی مانند امتحان کتبی چند ساعته 
- گسترش آگاهی نسبت به محاسن در یادگیری از طریق کار کردن در گروه بدون حضور معلم 
- استمرار و گسترش سریع تکنولوژی اطلاعات و سیستم های رایانه ای 
- مشارکت بیشتر عوامل تعلیم و تربیت در طراحی و استفاده از تجهیزات و برنامه های رایانه ای 
- افزایش انتظارات از فراگیران با توجه به استفاده و دسترسی بیست و چهار ساعته به منابع یادگیری چندرسانه ای
- افزایش انتظارات از فراگیران مبنی براستفاده وسیع معلمان و مربیان از ابزارهای حمایتی تکنولوژی آموزشی در بالا بردن اثربخشی دوره ها و برنامه های خودآموزی 
- گسترش سریع آشنایی فراگیران با رسانه های پیشرفته
همانطور که مشاهده می شود پنج مورد آخر مربوط به وجود تکنولوژی در آموزش است که البته خود گرایشات قبلی را هم تحت تاثیر قرار می دهد.(احدیان،1378)
تکنولوژی در هر دوره از زندگی بشر بسته به امکانات و توسعه خود آموزش را تحت تاثیر قرار می دهد. به بیان کلی تر گسترش و توسعه تکنولوژی همه ابعاد اقتصاد،فرهنگ،آموزش و... را پوشش می دهد. اما برخی جوامع می خواهند با توسعه تکنولوژی به همراه جوامع پیشرفته تر حرکت کنند، به همین دلیل فقط همین بعد وارد کردن ابزارها و تجهیزات را مورد توجه قرار می دهند و تاثیر ورود آنها بر زمینه های دیگر را نادیده می گیرند و تلاشی برای همسو کردن این ها نمی کنند. در واقع متخصص کارآمد تکنولوژی آموزشی برای همسو کردن دو متغییر تکنولوژی و آموزش(که حیطه وسیعی از زندگی را در بر دارد) پا به عرصه ی جهانی گذارده، تا بتواند پیش نیازها و بسترهای ورود هر نوع تکنولوژی جدیدی را در آموزش فراهم کند. تکنولوژی آموزشی خود نیز در این تغییر و تحولات گرایشات نوینی نسبت به قبل پیدا کرده است، که به طور مختصر به بعضی از آنها اشاره می شود: 
گسترش کامپیوترها در سطح مدارس و موسسات آموزشی 
* دست یابی همگانی مدارس به منابع تلویزیونی 
* افزایش جانبداری سیاستگذاران از بهره گیری تکنولوژی آموزشی
* افزایش تکنولوژی آموزشی در خانه و محیط اجتماعی
* توسعه شیوه های نوین در ارائه کاربرد تکنولوژی آموزشی
* لزوم سواد تکنولوژی آموزشی برای معلمان
* تکنولوژی آموزشی محل عمده برای حرکت به سمت اصلاحات آموزشی
تکنولوژی در هر دوره از زندگی بشر بسته به امکانات وتوسعه خود، آموزش را تحت تاثیر قرار داده و می دهد. 
اگرتکنولوژی و آموزش را دو متغییر فرض کنیم با هم دارای همبستگی مثبت اند یعنی اگر تکنولوژی توسعه یافت این توسعه باید در آموزش هم دیده شود.
اما بعضی از جوامع نتوانسته اند که این دو مقوله را با هم هماهنگ کنند و به اشتباه این دو را از هم جدا می دانند. به عبارتی دیگر توسعه تکنولوژی را به مرزهای خود وارد کرده اند اما آموزش را که خود تکنولوژی
را هم در بر می گیرد را نادیده می گیرند. البته ضرورت کاربرد تکنولوژی اموزشی با عدم استفاده برخی جوامع از آن نفی نمی شود و همچنان بنا به بسیاری از گرایشات و دلایل که به برخی از آنها در بالا اشاره شد ، کاربرد تکنولوژی آموزشی امری قطعی و ضروری در آینده خواهد بود



پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:49 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 تا به حال شده است براي اين که احساس آرامش بيشتري کنيد خودتان را بين ملحفه هاي سبزرنگ بپيچانيد تا به خواب رويد؟

آيا برايتان پيش آمده هنگام انجام يک مصاحبه شغلي لباسي به رنگ قرمز بپوشيد و آن را عامل موفقيت خود بدانيد؟ 
آيا رنگهايي که در لباس و دکوراسيون خانه شما به کار رفته اند مي توانند رفتار و سطح انرژي يا زندگي شما را بهبود بخشند؟ مي توانيد امتحان کنيد: 

 

سبز ليمويي:
پوشيدن لباسي به اين رنگ يا استفاده از آن در تزيين و دکوراسيون منزل مي تواند توانايي منطقي و پيگير بودن شما را بيفزايد.
سبز ليمويي به شما اين امکان را مي دهد که بفهميد براي پيشرفت بيشتر خود به چه چيزي نياز داريد.

سبز:
لباس يا دکوراسيون سبزرنگ کمک مي کند احساس نزديکي بيشتري با طبيعت داشته باشيد و نيز باعث مي شود به ديگران احساس راحتي و آرامش بيشتري ببخشيد.
استفاده از اين رنگ همانند يک خاک حاصلخيز باعث مي شود دنيايي پربار براي شما به وجود آيد. طبيعت ذاتي اين رنگ که نوعي توازن و تعادل در خود دارد، شما را تشويق مي کند به نجواي درون خود گوش دهيد و بفهميد براي اين که شما و ديگران از احساس راحتي بيشتري برخوردار باشيد به چه چيزي نياز داريد.

سبز کله اردکي:
اين رنگ توانايي شما را در قدرت انتقال فکر افزايش مي دهد. همچنين باعث مي شود سياست بيشتري در زندگي تان داشته باشيد.
استفاده از اين رنگ که نوعي آبي آميخته با سبز است به شما اين باور را القا مي کند که مي توانيد با دست خود آينده اي دلخواه بسازيد.

آبي:
لباس و آرايش آبي رنگ ، شما را بيشتر رويايي مي کند و الهامات شما را افزايش مي دهد. اين رنگ بسيار آرامش بخش بوده و باعث متمرکز شدن افکارتان مي شود.
اثر آرامش بخش اين رنگ باعث مي شود برنامه ها و افکار مغشوش از ذهنتان خارج شوند و روياها و اهدافتان نظم و ترتيب بيشتري بگيرند.

نيلي:
رنگ لباس يا تزيينات و آرايشي که به رنگ نيلي باشد مي تواند قدرت خطرپذيري شما را افزايش دهد. نيلي اعتماد به نفس بيشتري به شما مي دهد تا به نقشه هايي که در سر مي پرورانيد جامه عمل بپوشانيد.
استفاده از رنگ نيلي که نوعي آبي آميخته با قرمز است ، کمک مي کند آينده اي خوب و برنامه ريزي شده را براي خودتان ايجاد کنيد. 
اين رنگ به شما کمک مي کند دلواپسي هايتان را به کارهايي مثبت تبديل کنيد.

بنفش:
رنگ بنفش بر خيالپردازي شما مي افزايد و کمک مي کند احساس قدرت و اختيار بيشتري کنيد.اين رنگ همچنين سبب تقويت کردن عمق احساسات شما مي شود و شما را صاحب اراده اي مصمم تر مي کند و توانايي تان را در ارائه راهبردهاي جديد در زندگي افزايش مي دهد.

بنفش تيره:
اين رنگ اشتياق و خوشبيني شما را افزايش مي دهد. استفاده از اين رنگ به شما الهام مي کند بايد کاري جديد را آغاز کنيد.
اگر لباسي به اين رنگ بپوشيد يا در دکور منزلتان از اين رنگ بهره گيريد بد گماني شما را کاهش مي دهد و فرصتهاي جديدي را براي شما مي گشايد.

قرمز: 
لباس و آرايش قرمزرنگ شما را بيشتر اهل عمل مي کند و پرمايه و مبتکر مي سازد. استفاده از قرمز آتشين به شما علم و قدرت اين را مي دهد که حرف دلتان را براحتي بزنيد و آنچه را دوست داريد به دنيا بگوييد.

نارنجي پررنگ:
استفاده از اين رنگ در لباس و دکور منزلتان کمک مي کند به شخصيت خود احترام بيشتري بگذاريد. نارنجي پررنگ شما را تشويق مي کند تا خودتان را قبول داشته باشيد و آنها را که دوستشان داريد، تحسين کنيد.

نارنجي:
رنگ نارنجي به شما احساس شهامت و بيباکي مي دهد. اين رنگ که گرمترين رنگ اتمسفر است نظم و ترتيبي را که نياز داريد تا انتظارات غيرواقعي را از خود دور کنيد به شما مي بخشد.

طلايي:
استفاده از رنگ طلايي در لباس و آرايش يا وسايل منزل باعث مي شود احساسات و سرزندگي شما بيدار شود. استفاده از رنگ طلايي به شما نيرويي مي بخشد تا آن چيزي را که باعث خرسندي و رضايت خاطرتان مي شود، پيدا کنيد.

زرد:
رنگ زرد باعث مي شود ذهنتان بيشتر باز شود. استفاده از رنگ زرد که روشن ترين رنگ در طيف است ذهني سيال تر و بازتر را براي شما خلق مي کند.
اين رنگ سبب مي شود نقطه نظرات ديگران را بهتر بفهميد و سياست بيشتري در زندگي خود اعمال کنيد.

سياه:
استفاده از اين رنگ باعث مي شود توانايي بيشتري در تمرکز کردن داشته باشيد. استفاده از رنگ مشکي ، يعني غيبت نور، ناشناخته ها را به شما نشان مي دهد.
در تاريکي ، افکار شما باطني و دروني شده و بهتر مي توانيد برروان و احساسات درست خود تمرکز کنيد.

قهوه اي:
لباس قهوه اي رنگ يا اتاقي که به اين رنگ تزيين شده باشد، آگاهي و هوشياري شما را افزايش مي دهد. اين رنگ به شما کمک مي کند واقعيت هر موقعيتي را بهتر دريابيد و بدانيد چه چيزي براي شما بهترين خواهد بود.

سفيد:
لباس يا دکوراسيون سفيدرنگ قدرت تحليل شما را افزايش مي دهد. استفاده از رنگ سفيد که اصل همه رنگهاست ، به شما احساس آزادي و رهايي بيشتري مي بخشد.
اين رنگ هر موقعيت يا ارتباطي را که باعث مي شود بتوانيد از حل مشکلاتتان برآييد براي شما روشن مي کند.



پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:46 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 انتخاب روش تدریس اثربخش به مقوله ی یکی از عناصر مهم برنامه ی درسی و طراحی آوزشی و چگونگی انتقال مفاهیم درسی و یافتن راهی آسان و در خور فهم به فراگیران در فضایی پذیرا و پر جنب و جوش وظیفه ای است که همواره سنگینی و مسئولیت آن را بر خود احساس می کنند.

انواع روش های فعال:

روش قصه گویی: در کنار برنامه های آموزشی با نقل قصه ای می توان به جای خشکی و یکنواختی تنوع و جذابیت را نشاند و فرآیند یاددهی- یادگیری را اثربخش تر کرد.

 

کاربرد قصه گویی در دروس:

در ادبیات سبب کسب مهارت های زبانی، در هدیه های آسمان به طور غیرمستقیم با نکته های اخلاقی و رهگشا آشنایی پیدا می کنند در دروس تاریخ و علوم اجتماعی، پیام درسی عینی و رد درس علوم بعضی از مفاهیم مربوط به حیوانات را آموزش می دهد.

شیوه های قصه گویی:

1- قصه خوانی ساده    2- قصه گویی ساده      3- قصه گویی همراه با قلید صدا

4- قصهُ گویی همراه با حرکات اعضای بدن     5- قصه گویی همراه با پرده خوانی

6- قصه گویی همراه با بازیگران پنهان و آشکار         7- قصه گویی با استفاده از عروسک

فواید قصه گویی:

1- افزایش قدرت تفکر، گوش دادن و درک مطلب.

2- عادت دادن کودکان به سخن شنیدن و اظهار عقیده که سبب رشد کلامی و شناختی می شود.

3- صمیمیت میان والیدن، مربیان و دانش آموزان.

4- برقراری امنیت روانی و اصلاح رفتار کودکانی که دارای مشکلات عاططفی و رفتاری هستند.

5- عمق بخشیدن به دانش و آگاهی.

6- اثرگذاری بر تکوین شخصیت کودکان.

7- شناخت علمی، قضاوت منطقی، بالندگی تفکر واگرا.

8- آشنایی و الفت با مطالعه و یادگیری خودانگیخته .

9- خشکاندن ریشه انحرافان و کژروی ها.

10- انتقال اندیشه ها و تجربه ها و شناخت جنبه های مختلف زندگی.

1- روش بارش مغزی:

راهبردی فعال، گروهی و انگیزه آفرین که می توان از دانش آموزان گروه های کوچک تشکیل داد تا بر موضوعی افکار را متمرکز، گفت و گو و تبادل نظر کنند

قوانین بارش مغزی:

1- انتقاد ممنوع است. 2- اصلاح و ترکیب اندیشه ها مهم است. 3- گفتن هر مطلبی آزاد است که همراه با رفتار احترام آمیز، گوش دادن، نگاه کردن، یادداشت برداری، توجه داشتن باشد. 4-  کمیت انیشه ها بهتر است .

روش اجرا:

1- توضیح روش و هدف برای دانش آموزان توسط معلم

2- انتخاب موضوع و توضیح توسط معلم که موضوع نباید یکی باشد، نیاز به داوری نباشد، عینی و ملموس باشد.

3- گروه بندی دانش آموزان که به صورت تصادفی می باشد

4- انتخاب رهبر و منشی که وظیفه رهبر رعایت قوانین و جلوگیری از انتقاد، توجه به وقت، تشویق افراد

            برای بیان نظرات، و وظیفه ی منشی در هر گروه ثبت نظرات گروه است.

5- آشنا شدن دانش آموزان با قوانین جلسه

6- یادداشت نظرات در مدت معین

7- بازنگری نظرات، تغییر یا ترکیب، حذف موارد مشابه، ارائه چکیده دیدگاه های هر گروه

8- واگذاری رهبری گروه به دانش آموزان

محاسن روش بارش مغزی:

در این روش که طوفان مغزی یا فوران اندیشه ها هم نام دارد می توان موضوع یا مسئله ای که توسط معلم که نقش هدایت کننده را دارد مطرح و اعضای گروه با متمرکز نمودن افکار خود در کلاس در کمال آزادی در مورد یافتن راه حل تبادل نظر و اندیشه ها به صورت فی البداهه باز و روشن می شود.

در روش بارش مغزی تأکید بر فرآیند تولید پاسخ ها است نه ارزشیابی.

تولید پاسخ های متنوع، کسب مهارت های خلاقیت، توانایی حل مسأله، حل مسائل روزمره، در اختیار گذاشتن اصلاعات مهم می باشد.

محدودیت این روش:

وقت گیر بودن آن است.

2- روش نمایش خلاق:

دانش آموزان با راهنمائی معلم داستان، شعر و یا تصویری را پس از تجزیه و تحلیل صحنه ها شخصیت ها و گفت و گوها اجرا می کنند و اندیشه های انتزاعی به گونه ی عینی و ملموس همراه با شور و نشاط و جذاب و تنوع بخشی به فعالیت های یاددهی و یادگیری می باشد.

فواید نمایش خلاق:

1- سازگاری هدف های آموزشی نمایش خلاق با روحیات دانش آموزان دوره ی ابتدایی

2- امکان پرورش مهارت های گوش دادن، زبانی، تفکر انتقادی

3- بهره جویی از چند حس و تقویت حافظه ی عملی ( حرکتی).

4- دور بودن از شرایط رسمی کلاس و پی بردن معلم به حالات درونی و آشفتگی های روانی

عناصر با اهمیت در نمایش خلاق:

1- هوشیاری حسی                2- تعامل        3- رفتارهای عاطفی              4- حرکت

مراحل نمایش خلاق:

1- انتخاب و تعریف داستان مناسب برای بچه ها، زیرا قصه لازمه نمایش خلاق است

2- داستان با کمک دانش آموزان به مراحل و صحنه های مختلف تقسیم و روی تابلو نوشته می شود.

3- انتخاب یک یا چند صحنه بای اجرا با رأی گیری فراگیرام

4- گفت و گو درباره شخصیت پردازی، وضعیت ظاهری، زمان که می شود ابزار و وسایل و لباس ها به صورت تخیلی و با عقب کشیدن میز و نیمکت ها صحنه آماده شود.

5- انتخاب بازیگران با توجه به توانایی های دکانش آموزان توسط معلم

6- اجرای صحنه ی انتخاب شده با علامت از قبل تعیین شده

7- پیوند بازیگران به جمع و ارزشیابی از کارشان با هدایت معلم و تمیز خوب از بد و آشکار کردن محاسن و معایب.

8- پیدا کردن پنج نکته ی مورد علاقه و پنج نکته که در بازی بعدی اصلاح شود.

9- برنامه ریزی با دانش آموزانی که انتخاب نشده اند و انتخاب بازیگر جدید که در نوبت بعد چه نقشی دارند.

10- ارزشیابی مجدد نمایش و تکرار در صورت داشتن وقت.

وظایف معلم:

ایجاد شرایط مطلوب و ارتباط قابل اعتماد و صمیمانه بین او و فراگیران، احترام به عقاید دانش آموزان، برقراری امنیت روانی، دور ساختن نگرانی از فضای کلاس، شکیبایی در برابر اشتباهات، انتظارات واقع بینانه از فراگیران، رفتاری قابل انعطاف و پرهیز از سخت گیری.

3- الگوی دریافت مفهوم:

در این الگو دانش آموزان با نحوه ی طبقه بندی، فکر کردن، چگونگی دریافت مفهوم و مهارت های تفکر آشنا می شوند. معلم مفاهیم مورد نظر را در نمونه های مختلف سازماندهی و هدایت می کند و از دانش آموزان می خواهد نمونه ها را که شامل ویژگی ها (نمودها) از آن مفهوم مورد نظر با مثال های دیگری که فاقد آن نمودها است مقایسه و موضوع را کشف کنند.

مراحل اجرای الگوی دریافت مفهوم:

الف) عرضه مطالب و شناسایی مفهوم:

نمونه ها توسط معلم معرفی تا دانش آموزان آن ها را با یکدیگر مقایسه و شاسایی کنند و به شناسایی شباهت ها ، اختلاف ها، فرضیه سازی و آزمایش بپردازند.

در این مرحله معلم از فراگیران می خواهد پس از اشاره به هر یک از نمونه ها بلی یا خیر بگویند و یادآور می شود که میان نمونه های بلی ویژگی مشترکی وجود دارد چنانچه دانش آموزی در گفتن پاسخ اشتباه کند معلم آن را تصحیح و پرسش و پاسخ تا آخرین واژه ادامه می یابد. فراگیران با مقایسه نمونه های بلی یا خیر و توجه به خصوصیات هر کدام به فرضیه سازی می پردازند.

ب) آزمون دستیابی به مفهوم:

دانش آموزان در مورد مفهوم مورد نظر و آنچه دریافته اند دیدگاه های خود را بیان می کنند و پس از اینکه به مفهوم مورد رسیدند معلم از دانش آموزان می خواهد برای هر گروه مثال دیگری بزنند.

ج) تحلیل راهبردهای تفکر:

پس از آنکه برای مفهوم مورد نظر دانش آموزان خود، مثال هایی زدند درباره ی نوع تفکر خود و اینکه چگونه به مفهوم اصلی رسیده اند برای دوستان خود توضیح می دهند.

این الگو برای دانش آموزان سوم تا پنجم ابتدایی مناسب است.

4- روش بدیعه پردازی یا نوآفرینی:

در این روش فراگیران بدون الگوی عینی و اندیشه ی قبلی با خودانگیختگی و پرورش تخیل و خلاقیت وی توانند به گردآوری اصلاعات، سازماندهی، تحلیل و ترکیب اطلاعات و کشف راه حلهای گوناگون دست پیدا کنند.

دانش آموزان درباره ابعاد گوناگون موضوع به همکاری، فعالیت و حل مسأله مبادرت می کنند. معلم نقش هدایت کننده دارد و سعی می کند مطالب آشنا را به مطالب ناآشنا پیوند و نظریات جدیدی را به وجود آورد.

این الگو فعالیت استعاره ای است که ارتباط میان شباهت ها و مقایسه ی یک چیز با چند چیز دیگر اساس تمرینات بدیعه پردازی می باشد.

در این الگو دو روش وجود دارد:

الف) خلق چیزی جدید:

این روش کمک می کند تا به موضوعی آشنا به گونه ای دیگر نگریسته شود و با کمک تخیل و تفکر خلاق به درک تازه ای نائل آیند که در تدریس انشاء کاربرد دارد و از طریق توصیف وضعیت جدید قیاس انجام گیرد.

ب) غریب را آشنا کردن:

که دو فکر را با هم ارتباط دادن است و به صورت مرحله ای انجام می پذیرد که در دروس علوم و اجتماعی کاربرد دارد.

سه نوع قیاس در بدیعه پردازی وجود دارد:

قیاس شخصی:

اگر به جای ........... بودی چه احساسی داشتی که در این قیاس می بایست با موضوعی که مقایسه می شود احساس همدلی، نزدیکی و یکی شدن داشت و آن را در قالب خود شرح داد که در این رو رشد احساسی ارتقاء می یابد.

قیاس مستقیم:

روابط میان چن چیز یا مفهوم، تشخیص و مقایسه مانند تشبیه شعر به رودخانه و ..........

قیاس فشرده:

یا قیاس تعارض شده مانند قیاس زشت و زیبا، دوست و دشمن و دو کلمه ی ضد و نقیض است.

5- الگوی همیاری:

این الگو در همه گروه های سنی کاربرد دارد و در آن شور و نشاط و همکاری و کمک به یکدیگر به صورت چشمگیری تجلی می یابد.

شیوه ی اجرا:

1- تدوین قوانین به کمک دانش آموزان مانند رعایت سکوت، کسب اجازه از معلم بای پرسش و صحبت کردن، مسئول بودن هر یک از اعضای گروه بای رسیدن به نتیجه، گفت و گوی اعضای گروه در آرامش.

2- گروه بندی: به صورت ناهگن ( دیرآموز- متوسط- قوی)

3- انتخاب مدیر باری هر گروه که وظیفه ی او نظم و ترتیب دادن

پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

  فرمت : Java
 دانلود | با حجم 219 KB
 رمز فایل : iransarwww.4shared.com/file/83441322/bb24bd19/imam_khomeini.htmlgarmi 



پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 شرکت گوگل به تازگی تبلت خود را با نام Nexus 7 معرفی کرده است. تبلتی که حاشیه های بسیاری قبل از انتشار خود ساخته بود. شاید بتوان گفت که Nexus 7 با قیمت استثنایی خود و امکاناتی که دارد یکی از رقبای اصلی در زمینه ی تبلت های مبتنی بر سیستم عامل اندروید محسوب میشود. دیگر رقیب های این تبلت  Amazon Kindle Fire و  Samsung Galaxy Tab 2 7.0 میباشند که همگی از تبلت های رده متوسط از نظر قیمت در بازار هستند زیرا اکثر شرکت هایی که در زمینه تبلت های مبتنی بر اندروید فعالیت دارند فهمیده اند که قیمت مهم ترین عامل جذب کاربر به سوی این محصولات میباشد که البته شرکت Asus و خانواده ی تبلت های Prime این شرکت از این قاعده خارج میباشند.




ادامه مطلب ...


 

 
استیو ماهان، اولین کاربر اتومبیل بدون راننده گوگل

 

تقریبا دو سال از شروع آزمایش اتومبیل های بدون راننده گوگل می گذرد و کم کم زمان آن رسیده که شاهد ورود آنها به بازار باشیم. حال یک مرد نابینای کالیفرنیایی نام خود را به عنوان اولین مشتری این اتومبیل ثبت کرده است.

تقریبا دو سال از شروع آزمایش اتومبیل های بدون راننده ی گوگل می گذرد و کم کم زمان آن رسیده که شاهد ورود آنها به بازار باشیم. حال یک مرد نابینای کالیفرنیایی نام خود را به عنوان اولین مشتری این اتومبیل ثبت کرده است.

 

وی در اولین رانندگی خود بعد از سالها (از زمانی که ۹۵ درصد بینایی اش را از دست داده)، با یک دستگاه تویوتا Prius مجهز به سیستم کنترل خودکار گوگل به رستوران Taco Bell رفته، سپس لباسش را از خشک شویی گرفته و به خانه برگشته است. 


وی می گوید: «این ماشین می تواند زندگی مرا تغییر دهد و به من استقلال و امکان تصمیم گیری جهت رفتن به مکان های مختلف را، بدون نیاز به کمک دیگران بدهد.» گوگل در اقدامی جالب این مشتری تازه خود را «self-driving car user #0000000001» نامیده است که نشان از بلند پروازی این شرکت در پروژه ماشین بدون راننده دارد: کاربر شماره ‪#‬0000000001 اتومبیل راننده-خودکار! 

گوگل ویدیوی اولین سفر آقای ماهان را در اکانت گوگل پلاس خود منتشر کرده و اعتقاد دارد که این اتومبیل می تواند کمک بزرگی برای نابینایان و افراد دچار ناتوانی های مختلف باشد. این شرکت می گوید: «هنوز چیزهای زیادی باقی مانده که باید طراحی و تست شوند. اما ما تا اینجا بیش از ۳۲۱هزار کیلومتر سفر تحت کنترل و رانندگی کامپیوتر را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم. این موضوع پشتوانه عظیم و تجربه بزرگی است که می تواند حامی ما در ادامه این راه باشد» 

به نظر شما چنین اتومبیل هایی تا چه حد می توانند کاربردی باشند؟ چه استفاده های دیگری را در آینده برای آنها پیش بینی می کنید؟



پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:30 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

 

سایت "سیدنی مورنینگ هرالد" گزارشی در خصوص "لیام ردی"، دروازه بان اخراجی تیم فوتبال سیدنی، منتشر کرده و طی آن از مبلغ قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال پرده برداشته است.


 

در این گزارش که امروز دوشنبه روی خروجی این سایت قرار گرفته آمده است: فکر نکنید این دروازه‌بان 30 ساله از مقصد خود راضی نیست، چراکه او به یکی از مشهورترین باشگاه‌های فوتبال آسیا، استقلال پیوسته است.

ردی که گفته می‌شود با قراردادی دو ساله به استقلال پیوسته و مبلغ دریافتی این دروازه بان به ازای هر فصل 200 هزار دلار خواهد بود. این رقم قابل توجهی نسبت به آنچه او در فصل آخر از سیدنی دریافت می‌کرد به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، ردی سال گذشته پس از اینکه در سفر با هواپیما به ولینگتون نیوزلند برای حضور در فینال جام حذفی شرب خمر کرده بود از باشگاه سیدنی اخراج شد. آن بازی را تیم فینیکس با نتیجه 3 بر 2 به سود خود پایان داد.

لیام ردی در تیم فوتبال سیدنی جای خود را به "ایوان نسفسکی" داده بود و از این بابت ابراز نارضایتی می‌کرد. ردی پس از اینکه از سیدنی اخراج شد به تنهایی زیر نظر "جیم فارسر"، دروازه بان پیشین تیم ملی استرالیا تمرین می‌کرد و قبل از اینکه به استقلال بپیوندد به شدت از جانب تیم "وسترن سیدنی واندررز" مورد توجه واقع شده بود.

تیم قدرتمند ایرانی فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد داشت. این تیم تا به حال دو بار قهرمان آسیا شده است. استقلال به تازگی لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران را آغاز کرده و تا به حال هفت بار قهرمان ایران شده که آخرین بار آن در فصل 09-2008 بوده است.

استقلال در تیم حاضر خود پنج بازیکن ملی پوش دارد که یکی از آنها کاپیتان تیم ملی ایران و هافبک پیشین اوساسونا، جواد نکونام است. دیگر نام بزرگ این باشگاه مهدی رحمتی است؛ دروازه بانی که 70 بازی ملی در کارنامه دارد و لیام ردی برای به دست آوردن پیراهن شماره یک باشگاه کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.

"جی لوید ساموئل"، بازیکن پیشین آستون ویلا به همراه دو بازیکن برزیلی دیگر به نام‌های "فابیو جانوآریو" و "رودریگو توسی" جزو دیگر نفرات سرشناس استقلال به شمار می‌آیند.

ردی امیدوار است که نسبت به "پل رید"، هافبک پیشین آدلاید یونایتد که فصل گذشته فقط پنج روز در مس سرچشمه دوام آورد وضعیت بهتری داشته باشد. رید اکنون به "ملبورن هارت" پیوسته است.


پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:28 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

قطر در رقابت‌های غرب آسیا شرکت نمی‌کند


سرمربی برزیلی قطر گفت که تیمش در رقابت‌های غرب آسیا شرکت نخواهد کرد.


 

هفتمین دوره رقابت های غرب آسیا از هشتم تا بیستم دسامبر (18 تا 30 آذر) با شرکت تیم های ایران، عربستان، کویت، امارات، قطر، بحرین، عمان، اردن، سوریه، فلسطین، یمن و لبنان به میزبانی کویت برگزار می‌شود. پائولو اتوری سرمربی تیم ملی فوتبال قظر اعلام کرد که تیمش در این رقابت ها شرکت نخواهد کرد.

اتوری که تیمش باید در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 16 اکتبر به مصاف ازبکستان برود، گفت: شرکت در این رقابت‌ها در چارچوب برنامه آمادگی تیم نیست، نمی‌خواهم که تیم را در این بازی‌ها شرکت دهم. رقابتی که می‌خواهیم در آن شرکت کنیم جام خلیج فارس است که در ماه ژانویه آینده به میزبانی بحرین برگزار خواهد شد.

سرمربی برزیلی قطر که تیمش یک امتیاز ارزشمند را مقابل کشورمان در آزادی کسب کرد، افزود: در حال حاضر برای آماده شدن هرچه بهتر بازی مقابل ازبکستان می‌خواهیم یک اردوی اروپایی را از یکم تا دهم سپتامبر برگزار کنیم. البته به خاطر فشردگی رقابت‌های لیگ و فشار نیامدن به بازیکنان احتمال دارد که اردوی آلمان را لغو کنیم.


پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

مسی که در سه اخیر برنده توپ طلا شده، یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلای سال 2012 نیز هست و دنی آلوس معتقد است این هم تیمی اش بازیکنی منحصر به فرد است.


 

دنی آلوس، مدافع بارسا، با ستایش از هم تیمی اش، لیونل مسی، اعلام کرد هیچ بازیکنی را نمی توان با این ستاره آرژانتینی مقایسه کرد.

مسی که در سه اخیر برنده توپ طلا شده، یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلای سال 2012 نیز هست و دنی آلوس معتقد است این هم تیمی اش بازیکنی منحصر به فرد است.

آلوس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در حال حاضر نمی توان مسی را با کسی مقایسه کرد. من دوست دارم با مسی و نیمار در یک تیم بازی کنم."

این مدافع برزیلی سپس در مورد تیتو ویلانووا صحبت کرد و گفت:" فکر نمی کنم با آمدن تیتو شرایط چندان تغییر کند. همه اعضای تیم تمام تلاش شان را برای کمک به او انجام خواهند داد. او می داند که به دنبال چیست. تنها تفاوت تیم با فصل قبل این است که پپ دیگر در کنار تیم نیست.

نگاهی به آمارها نشان می دهد من فصل قبل، فصل بدی نداشتم. تیتو هم همیشه گفته که روی من حساب می کند.

هدف ما در این فصل قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ است."

بارسا رقابت های فصل جدید را از روز 18 آگوست (28 مرداد) با دیدار مقابل رئال سوسیه داد آغاز خواهد کرد.




پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 همان طور که می دانید بازار طرح های تشویقی ایرانسل مانند gprs نامحدود یک روزه و چند روزه و هفته ای و ماهانه و حتی به صورت محدودیت حجمی مانند حجم های 5 و 10 15 و 50 مگابایت ( انتخاب هر کدام با شماست ) داغ شده است .اپراتورهای دیگر مانند همراه اول هم تکانی به خود داده اند و gprs خود را با قیمت هایی شبیه به قیمت ایرانسل عرضه کرده اند .. بگذارید بیشتر توضیح ندهیم تا از بحث خودمان دور نشویم .

حالا که شما از هر کدام از این نوع اینترنت های موبایل استفاده می کنید شاید دوست دارید از اینترنت و طرح تشویقی gprs سیم کارت خود نهایت استفاده را ببرید ! دوستان زیادی هستند که اینترنت های پر سرعت ندارند اما دوست دارند توسط گوشی و اینترنت gprs  فایل های مورد نیاز خود مانند انواع موزیک ها و .. را دانلود کنند . اما متاسفانه مشکلی که وجود دارد این است که مرورگر اکثر گوشی های سیمبیان قابلیت resume و ادامه دانلود را ندارند و اگر شما بخواهید توسط مرورگرخود گوشی به  دانلود فایل های خود بپردازید با مشکلات زیادی مانند سرعت پایین دانلود و نداشتن قابلیت ادامه دانلود روبرو می شوید که با این قطع و وصل های مکرر اینترنت ایرانسل یا همراه اول قطعا به مشکل بر می خورید . اما مشکل بزرگتری که برای استفاده از مرورگر گوشی برای دانلود وجود دارد این است که متاسفانه مرورگر خود گوشی به غیر از دانلود چند پسوند فایل اجازه دانلود فایل هایی با دیگر پسوندها مانند پسوند فایل های تصویری مانند avi و …را به شما نمی دهند . شاید شما دوست داشتید یک فایل avi چند مگابایتی را دانلود کنید در این صورت این امکان توسط مرورگر گوشی به شما داده نمی شود .

پس چاره چیست ؟؟

قصد داریم بهترین دانلود منیجر برای گوشی های  s60v5 را به دوستانی که از این دو سری گوشی  استفاده می کنند معرفی کنیم . نام این دانلود منیجر فوق العاده MobileDownloadAccelerator می باشد که این نرم افزار دقیقا برای دانلود انواع فایل ها در گوشی های موبایل سیمبیان  s60v5  تولید شده است .

کافیست توسط مرورگر گوشی بر روی لینک های درخواستی خود برای دانلود کلیک کنید تا نرم افزار عملیات دانلود را آغاز کند .

از امکانات این نرم افزار بی نظیر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 دانلود تمام  فایل ها با هر پسوند موجود  ! ( اصلا هرچه که شما برای دانلود انتخاب کنید توسط این برنامه دانلود می شود و چیزی به اسم دانلود پسوندهای خاص برای این نرم افزار تعریف نشده است )

 عدم نیاز به باز بودن و باز کردن برنامه قبل از دانلود ( خود نرم افزار همانند دانلود منیجرهای کامپیوتر به محض کلیک شما روی یک فایل برای دانلود شروع به کار کرده و عملیات دانلود را شروع می کند !

 استفاده ار تمام پهنای باند اینترنت موبایل  برای دانلود فایل های انتخابی شما با نهایت سرعت

 قابلیت resume و ادامه دانلود فایل هایی که به دلایل مختلف مانند قطع شدن gprs به صورت ناقص دانلود شده اند .

 نرم افزار کاملا کرک شده و بی نیاز به هر گونه کیجن  و سریال و فعال سازی است .

 این نسخه از نرم افزار کاملا انگلیسی است ( نسخه های متفاوتی از این نرم افزار در اینترنت موجود است که همگی با زبان چینی منتشر شده اند ! )

 برای استفاده از تمام قابلیت های این نرم افزار مانند فعال شده سریع و اتوماتیک برای دانلود فایل های انتخابی تان باید حتما از مرورگر خود گوشی استفاده کنید . چون مرورگرهای دیگر مانند opera خودشان دانلود منیجر اختصاصی ( کامل نیست ) دارند و با این نرم افزار سازگار نیستند.......

هم اکنون می توانید این نرم افزار فوق العاده را از ادامه مطلب دانلود نمایید .



ادامه مطلب ...


... 



 

دریافت گوشی رایگان از Xpango دروغ یا واقعیت ؟

نوشته شده توسط محمدرضاجعفری

بیایید سایتی را که چند وقت است بعضی از دوستان بدون داشتن اطلاع کافی از نحوه عملکرد این سایت برای آن تبلیغ می کنند را بررسی کنیم ؟ در وحله اول این سوال به ذهن می رسد که آیا این سایت ها یا امثال این سایت ها معتبر هستند ؟ در جواب این سوال باید بگوییم  در این مورد بخصوص بله این سایت یک سایت معتبر است و با شرکت های بزرگی کار می کند اما سوال دوم که مهم تر است این است که آیا از این سایت می توان گوشی رایگان دریافت کرد آن هم در ایران ؟

در جواب سوال دوم هم میشود گفت …. نتیجه را به خودتان واگذار می کنیم با خواندن ادامه متن حتما به نتیجه قطعی خواهید رسید ؟

در ابتدا باید عرض کنم که این سایت ها از طریق تبلیغات روزگار می گذرانند و هیچ گربه ای نیست که محض رضای خدا موش بگیرد واقعا جریان چیست ؟ واقعیت این است که کار آنقدر ها هم که ساده به نظر می رسد نیست و استفاده از کلمه Free در امثال این سایت ها جنبه ایجاد کردن ذهن مثبت و جذب بیننده و در مرحله آخر اگر شد بدست آوردن مشتری است !

حال چگونگی امکان گرفتن جایزه مجانی از این سایت و بررسی شدنی بودن آن در ایران و اینکه آیا این کار از لحاظوقت و هزینه به صرفه است یا نه.                                                                                                                                                                                     براثبت نام به سایت      http://www.xpango.com?ref=92791178            یاروی کلمه ی ایکس پانگو درپیوندهای وبلاگ درسمت راست کلیک کنید                                           www.xpango.com                                                                                                   

مرحله ۱: ثبت نام رایگان : دستشان درد نکند واقعا زحمت کشیده اند .

مرحله ۲: انتخاب جایزه رایگان شما : به به چه مرحله جذابی اگر میشد این جوایز را فقط از طریق زیر مجموعه گیری بدست آورد  که چه میشد !؟؟؟

مرحله ۳ : ایجاد لینک رفرال گیری برای شما .

مرحل ۴ : بدست آوردن امتیاز  برای دریافت جایزه .

مرحله ۵ : تا اینجا همه چیز عالی بود و موردی نداشت بحث ما اینجاست می خواهیم روی این قسمت ریز شویم :

در این مرحله به سه روش می توان کسب امتیاز کرد (برای دریافت هر جایزه انتخابی باید به امتیاز مخصوص آن جایزه رسید)  روش اول Buy Clix : خریدن کلیکس واحد انتخابی این سایت برای کلیک که هر بسته ۲۵۰ تایش بین ۱۸ تا ۳۰ یورو است طبق گفته سایت که باعث می شود به شما امتیاز تعلق گیرد خوب این روش که پولی بود پس چندان با free  یا همان مجانی بودن سازگاری ندارد روش دوم که جذب رفرال یا رجوع دهنده به سایت است که توی عکس یک جورایی مجهول است و با اجازه شما بعد از روش سوم توضیح می دهیم پس اینجا را داشته باشید ، روش سوم پر کردن یا کامل کردن آفر که این قسمت هم باید عضو یک سری سایت های مختلف از جمله بازی شوید و … که باز هم انتهایش می شود پولی . حال روی روش دوم که دوستان بی خودی روی آن تبلیغات می کنند :

Reffer Friends : در این قسمت برای سایت زیر مجموعه می گیرید اما نکته ای که به آن اشاره نمی شود و بعد از ثبت نام رو می شود جمله زیر است از خود سایت : توجه کنید :

Refer Friends :Earn 1 Credit for each friend who completes an offer

یعنی در صورتی به شما ۱ امتیاز داده می شود که دوست شما (زیر مجموعه شما) یک آفر پر کند که این می رود به قسمت ۱ یا ۳  از مرحله ۵ که قبلا در مورد آنها بحث شد و هر دو پولی بودن و وقت زیادی را می گرفتنداینجاست که می گویند هیچ گربه ایی محض رضای خدا موش نمیگیرد ! موفق باشید دوستان جوینده کسب وکار



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب