8 دلیل برای انتخاب کردن ویندوز 8
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من قصد دارم این وبلاگ را پر از مطالب داغ کنم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 3204
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

تکنولوژی روز دنیا
سلام از امروز به بعد این وبلاگ به وبلاگ تکنولوژی روز دنیا تغیر یافت!
پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 باید توجه داشت که در دنیای امروز که فروش کامپیوترهای شخصی رو به کاهش است، نمی‌توان موفقیت ویندوز ۸ را صد در صد دانست. براساس گزارش گارنتر فروش کامپیوترهای شخصی (PC) نسبت به سال گذشته ۸ درصد کاهش یافته است. اما باز هم در این شرایط، ویندوز ۸ نکات مثبت و جذابی دارد که امیدها برای رونق بخشیدن به بازار PC را افزایش می‌دهد:

۱٫ الان زمان مناسبی است که شرکت‌ها، آفیس ۲۰۰۳ که بصورت گسترده در حال استفاده است را کنار گذاشته و با انتخاب آفیس ۲۰۱۳ یک تغییر اساسی در سازمان خود ایجاد کنند.

۲٫ مایکروسافت به همراه ویندوز ۸ قابلیت‌های بسیار متنوعی برای مدیرت ساده‌تر شبکه‌های بزرگ سازمانی ایجاد نموده که تنها مدیران آی‌تی آنها را درک می‌کنند و استفاده از این سیستم‌عامل باعث سهولت کار آنها و همچنین سهلوت مدیریت کامپیوترها می‌شود.

۳٫ رابط کاربری ویندوز ۸ جذاب‌تر و کارآمد شده و تجربه بهتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

۴٫ ویندوز ۸ پلتفرمی را ارائه می‌کند که بصورت گسترده برروی انواع و اقسام ابزارها از جمله، لپ‌تاپ، موبایل، اولترابوک، کامپیوتر رومیزی و غیره در دسترس است.

۵٫ ویندوز ۸ به خوبی با سرویس‌های ابری سازگار است و شرکت‌ها می‌توانند از آن برای نیازی‌های گروهی خود استفاده کنند.

۶٫ نرم‌افزارهای قدیمی ویندوز به خوبی برروی ویندوز ۸ کار می‌کنند پس شرکت‌ها مشکل سازگاری نرم‌افزارهای قدیمی خود با ویندوز ۸ را نخواهند داشت

۷٫ تبلت‌های ویندوز RT از جمله سرفیس می‌توانند مکمل بسیار خوبی برای لپ‌تاپ‌ها باشند و به انجام بهتر امور کاری روزمره کمک کنند.

۸٫ ویندوز ۸ دارای سیستم داخلی مدیریت و ایمن‌سازی ابزارهای موبایل در سطح حرفه‌ای و اداری است.

سازمان‌های بزرگ دلایل خوبی برای انتخاب ویندوز ۸ دارند، اما شرکت‌های کوچک و متوسط به راحتی‌ زیر بار هزینه مهاجرت به ویندوز ۸ نمی‌روند. شرکت‌های کوچک برای رفع نیازهای خوب می‌توانند از سرویس‌های ارزان قیمت‌ و بعضا مجانی مانند دراپ باکس، باکس یا گوگل داک استفاده کنند.

به هر حال مایکروسافت برای مجاب کردن کمپانی‌ها برای مهاجرت به ویندوز ۸ با چالش‌های بزرگی روبرو است. کامپیوترهای شخصی جدید که همگی با ویندوز ۸ عرضه خواهند شد، بسیاری از کاربران خانگی نیز نسبت به بروز رسانی به ویندوز ۸ ابراز علاقه کرده‌اند اما کمپانی‌ها آن هم در این اوضاع اقتصادی، متحمل هزینه‌های گزافی خواهند شد که می‌بایست توجیه داشته باشد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب