جلو گیری از ارسال اس ام اس در حال ارسال
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من قصد دارم این وبلاگ را پر از مطالب داغ کنم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 3101
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

تکنولوژی روز دنیا
سلام از امروز به بعد این وبلاگ به وبلاگ تکنولوژی روز دنیا تغیر یافت!
پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 20:42 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمه SMS ، Send ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.


این ترفند بر روی گوشی های نوکیا تست شده است در نتیجه روش آن بر روی این گوشی توضیح داده میشود ، اما امکان این کار در گوشی های دیگر نیز به روش هم شکل وجود دارد چرا که به سادگی میتوان SMS ارسال شده را متوقف کرد:

در صورتی که دکمه Send را زده اید ، ابتدا SMS شما به قسمت Outbox گوشی میرود ، در این مرحله ، SMS همچنان روی گوشی شماست و به شبکه ارسال نشده است و وضعیت آن Sending است. در نتیجه کافی است دکمه Power گوشی را زده و Switch off را انتخاب کنید تا گوشی کاملأ خاموش شود!
حال در صورتی که گوشی را مجددأ روشن کنید و به قسمت Messaging و Outbox بروید ، SMS خود را میبینید که به حالت Deferred درآمده ، یعنی برای ارسال به تعویق افتاده است و در آخرین مرحله متوقف شده و برای طرف مقابل ارسال نشده است.
حالا میتوانید با زدن دکمه SMS ، Options متوقف شده را با انتخاب Delete برای همیشه پاک کنید. یا حتی اگر دلتان خواست ، در زمان دیگری آن را با انتخاب Send مجددأ ارسال کنید.

 

 

+ نوشته شده در  جمعه سیزدهم اردیبهشت 1387ساعت 18:47  توسط حامد  |  آرشیو نظرات آرشیو نظرات

نحوه پرداخت الکترونيکي قبوض تلفن همراه

نحوه پرداخت الکترونيکي قبوض تلفن همراه

بنا به اعلام شرکت ارتباطات سيار شرايط عمومي پرداخت الكترونيك قبوض به اين شكل است كه مشتركان بايد در يكي از بانك‌هاي كشور حساب بانكي داشته باشند (در برخي از بانك‌ها نوع حساب تفاوت نمي‌كند ولي در برخي از بانك‌ها فقط حساب‌هاي كارت مورد قبول است). 

بر اساس اين اطلاعيه مشتركان ‌بايد دو رمز پرداخت غير حضوري را از طريق تكميل فرم ثبت نام در شعبه‌اي كه در آن حساب دارند دريافت كنند. در برخي از بانك‌ها كه اين خدمات را بر روي حساب كارت ارايه مي‌دهند اين دو رمز به همراه كارت به مشتري داده مي‌شود و يا مشتري مي‌تواند رمز دوم خود را از دستگاه‌هاي خود پرداز دريافت كند. 

فقط قبوضي كه در آن‌ها عبارات شناسه قبض و شناسه پرداخت به همراه ارقام آن‌ها درج شده باشند،‌ در پايانه‌هاي غير حضوري بانك‌ها قابل پرداخت هستند. 

بنا بر اعلام كليه‌ي پايانه‌هاي الكترونيك پرداخت قبوض، در پايان عمليات شماره‌اي را به عنوان شماره پيگيري به مشتري اعلام مي‌كنند. جهت اطمينان از پرداخت قبض مورد نظر مشتري شماره پيگيري را در قبض خود درج كنند و در برخي از بانك‌ها پس از 24 ساعت و در ساير بانك‌ها بلافاصله مي‌تواند با ورود اطلاعات شماره پيگيري از پرداخت شدن قبض خود اطمينان حاصل كند. 

جهت جلوگيري از پرداخت مجدد قبض توسط ساير اعضاي خانواده بهتر است مشتري تاريخ و نحوه‌ي پرداخت قبض خود را به همراه شماره پيگيري بر روي قبض بنويسد و همواره قبض را نزد خود نگهداري كند. 

بر اساس اعلام شركت ارتباطات سيار در مواردي كه مشتري به دلايل مختلف نياز به پرداخت قبض خود در شركت‌هاي خدماتي داشته باشد با دريافت صورت حساب بانكي خود و ارايه‌ي آن به همراه قبض پرداخت شده به شركت خدماتي مورد نظر مي‌تواند اين كار را انجام دهد. 

نحوه‌ي پرداخت از طريق تلفن‌بانك:

مشتري بايد با شماره تلفن تلفن‌بانك مورد نظر خود تماس بگيرد (تلفن مشتركان بايد مجهز به سيستم Tone باشد) و پس از شنيدن پيام‌هاي اوليه، مشتري،‌ شماره حساب و رمز اول خود را وارد كند و پس از شنيدن راهنمايي‌هاي اپراتور وارد مرحله پرداخت قبض مي‌شود و رمز دوم خود را وارد مي‌كند. 

بنابر اعلام سپس به درخواست اپراتور، شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبض خود را وارد مي‌كند و پس از شنيدن پيام اپراتور در مورد نوع و مبلغ قبض خود را از طريق كليد اعلام شده توسط اپراتور عمليات خود را تاييد مي‌كند و سيستم، مبلغ مورد نظر را از حساب مشتري كسر نموده و شماره پيگيري را به مشتري اعلام مي‌كند. 

نحوه‌ي پرداخت از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز: 

مشتري با قرار دادن كارت و رمز خود در دستگاه‌ها،‌ منوي پرداخت قبوض را انتخاب مي‌كند و مي‌تواند در دستگاه‌هاي خودپرداز مجهز به باركد خوان، با انتخاب گزينه‌ي پرداخت از طريق باركد خوان،‌ باركد مندرج در قبض خود را به دستگاه نشان دهد. دستگاه شناسه قبض و نوع قبض و مبلغ قبض را جهت اخذ تاييد از مشتري به او نشان مي‌دهد. 

نحوه‌ي پرداخت قبوض از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي: 
مشتري با ورود كارت در دستگاه POS و انتخاب گزينه‌ي پرداخت برروي دستگاه، اقدام به انتخاب نوع قبض مي‌كند. سپس شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد مي‌كند؛ دستگاه مبلغ را مشتري نمايش خواهد داد. با تاييد مشتري،‌ دستگاه رمز را درخواست كرده و در انتها به مشتري رسيد مي‌دهد. 

نحوه‌ي پرداخت قبوض از طريق اينترنت: 

مراجعه به سايت www.pec.ir انتخاب گزينه‌ي "پرداخت قبض‌ها"،‌ انتخاب گزينه‌ي "قبض تلفن همراه"، " شناسه قبض " و‌ " شناسه پرداخت" را كه بر روي قبض تلفن همراه درج شده است،‌ در قسمت‌هاي مربوطه وارد كند. 

بر اساس اين گزارش در صورت وارد كردن پست الكترونيك،‌ كد پيگيري پرداخت قبض، ارسال مي‌گردد و با كليك بر روي دكمه " ارسال " مبلغ قابل پرداخت نمايش داده مي‌شود. 

پس از اطمينان از صحت مبلغ قابل پرداخت، بايد‌ بر روي دكمه "ورود جهت پرداخت" كليك شود و پس از كليك بر روي اين دکمه صفحه مربوط به اطلاعات كارت ظاهر مي‌گردد، ‌در اين قسمت با وارد كردن اطلاعات كارت خود و تاييد آن، مبلغ مورد نظر از حساب كارت شما كسر و قبض مربوطه پرداخت مي‌شود. 

بنا بر اعلام جهت تهيه "رمز اينترنتي كارت" و "رمز دوم (cvv2 )"،‌ فرد مي‌تواند به واحد ارتباط با مشتريان در محل شركت، وب سايت شركت و يا با هر يك از شعب منتخب بانك پارسيان كه مجهز به سيستم مكانيزه پاسخ گويي مي‌باشند، مراجعه كند و پس از تكميل صفحه مربوط به اطلاعات كارت و كليك بر روي گزينه "پرداخت"، "كدپيگيري" نمايش داده مي‌شود؛ فرد بايد كد پيگيري را جهت پيگيري آتي نزد خود نگهداري كند. 

بر اساس اين اطلاعيه افرادي كه داراي كارت بانك نيستند، با مراجعه به شعب بانك پارسيان و خريد كارت پرداخت اينترنت پارسيان در مبلغ مورد نظر مي‌توانند نياز خود را جهت پرداخت اينترنت قبوض برطرف كنند. 

در اين اطلاعيه همچنين اسامي پايانه‌هاي غيرحضوري فعال بانك‌ها در زمينه‌ي پرداخت غير حضوري قبوض به اين شرح اعلام شده است: بانك اقتصاد نوين، كشاورزي، تجارت، پارسيان، توسعه صادرات، سامان، صادرات، كشاورزي، مسكن، ملت و ملي. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب