مشکلات اولیه کاربران ویندوز فون ۸
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من قصد دارم این وبلاگ را پر از مطالب داغ کنم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 3156
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

تکنولوژی روز دنیا
سلام از امروز به بعد این وبلاگ به وبلاگ تکنولوژی روز دنیا تغیر یافت!
سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 20:41 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

حدود ۲۰ روز است که مشتریان، تلفن های مبتنی بر ویندوز فون ۸ را سفارش داده و دریافت کرده اند و کم کم ایرادات اولیه پلتفرم نصب شده بر روی تلفن های جدید نوکیا و HTC آشکار می شود. تعدادی از کاربران HTC 8X و لومیا ۹۲۰ گزارش داده اند که تلفن شان موقع استفاده به طور تصادفی ریبوت می شود. برای برخی افراد روزی ۱ بار و برای سایرین به دفعات بیشتر این قضیه تکرار شده و بیشتر شکایات مربوط به HTC 8X است.

در سمت دیگر لومیا ۹۲۰ هم مشکلات خودش را دارد. علاوه بر ریبوت شدن اتفاقی, تعداد بیشتری گزارش رسیده که حاکی از قفل کردن دستگاه حین استفاده و نیاز به روشن-خاموش کردن آن است. تعدادی کاربر نیز از خالی شدن باتری در هنگام شب که تلفن در حالت استراحت است خبر داده اند. البته این مورد اخیر در لومیا ۸۰۰ نیز شایع بود که با یک آپدیت نرم افزاری رفع شد و گویا خاموش کردن NFC به بهبود عمر باتری کمک می کند ولی مشخص نیست که آیا NFC مشکل اصلی است یا خیر.

برای اندروید و iOS که پایگاه محکمی بین کاربران خود دارند بروز این موارد کمتر مشکل ساز است و حتی موارد بدتر از این هم زود از یادها می رود ولی باید در نظر داشت که پلتفرم قدرتمند ویندوز فون ۸ یک رقیب تازه وارد و در صدد درست کردن پایگاهی قوی بین کاربران است، بنابراین چنین مشکلاتی می تواند در روند رشد آن وقفه بیندازد. به هر حال این روز ها از پیچیدن خبرها نمی توان جلوگیری کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب